1. تعمیر انواع ups
  2. تعمیر انواع استابلایزر
  3. تعمیر انواع شارژر
  4. تعمیر انواع اینورتر
  5. تعمیرانواع پاور
  6. تعمیر انواع ماینر
  7. تعمیر انواع رکتیفایر

مرکز تعمیرات اریسا با رویکرد مدیریت حفظ دارایی‌های الکترونیکی در کشور فعالیت خود را آغاز نموده و در تمامی حوزه‌های برق، کنترل، الکترونیک، مخابرات و کامپیوتر و در تمامی صنایع و به صورت تخصصی با به کارگیری نیروهای مجرب و کارآزموده، خدمات به روز خود را جهت آرامش خیال مشتریان محترم ارائه می‌نماید.

از آنجا که منابع تغذیه سوئیچینگ یکی از اساسی‌ترین بخش‌های تجهیزات صنایع الکترونیک، مخابرات، کامپیوتر، تجهیزات پزشکی، نظامی و ابزار دقیق هستند از این­رو مرکز تعمیرات اریسا، واحد مجزایی را جهت پشتیبانی شبانه ­روزی از منابع تغذیه سوئیچینگ راه اندازی نموده است.

تعمیر و پشتیبانی انواع ups و استابلایزر، اینورتر و رکتیفایر به همراه تعمیر انواع پاورهای تجهیزات الکترونیکی و حتی ماینرها در دستور کار این واحد قرار گرفته است. واحد تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ در مرکز تعمیرات اریسا یکی از مجهزترین واحدهای تعمیراتی در زمینه تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ در کشور است.

این واحد به دلیل دارا بودن قطعات بسیار مرغوب و با کیفیت در انبارهای خود و همچنین حضور تعداد کثیری از کارشناسان فنی و با تجربه، قادر است پاسخگوی نیازهای تعمیراتی و پشتیبانی برای تمامی سازمان‌ها و بانک‌ها و موسسات مالی، اداری و همچنین شرکت‌های خصوصی باشد.

از جمله مزیت‌های واحد تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ در مرکز تعمیرات اریسا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حضور کارشناسان فنی و با تجربه که بسیاری از این کارشناسان خود طراحان منابع تغذیه سوئیچینگ هستند.
  • وجود انبار قطعات بسیار معظم جهت پشتیبانی تجهیزات
  • از آنجا که مرکز تعمیرات اریسا بزرگترین مرکز تخصصی تعمیراتی در خصوص تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و تجهیزات شبکه و کامپیوتر در کشور است از این رو کارشناسان واحد تعمیرات منابع تغذیه سوئیچینگ این مرکز با کاربرد این منابع در بخش‌های دیگر آشنایی کامل دارند.
  • حضور دفاتر نمایندگی در تمامی استان‌ها و شهرهای بزرگ موجب شده تا پشتیبانی بصورت 24*7 کاری سهل و آسان برای این واحد در سراسر کشور باشد.

شماره همراه 09128443219  بصورت 24*7 پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.