1. تعمیر انواع پرینتر
  2. تعمیر انواع دستگاه کپی
  3. تعمیر انواع اسکنر و کاغذ خورد کن
  4. تعمیر انواع ویدیو پروژکتور
  5. تعمیر انواع مانیتور LED وLCD

مرکز تعمیرات اریسا با رویکرد مدیریت حفظ دارایی‌های الکترونیکی در کشور فعالیت خود را آغاز نموده و در تمامی حوزه‌های برق، کنترل، الکترونیک، مخابرات و کامپیوتر و در تمامی صنایع و به صورت تخصصی با به کارگیری نیروهای مجرب و کارآزموده خدمات به روز خود را جهت آرامش خیال مشتریان محترم ارائه می‌نماید. ما در مجموعه اریسا با بکار گیری نیرو های خلاق و زبده و با بررسی مسیر ها ،نیازها و را حل آنها در صدد بر آمدیم تا با ترکیب تجربه و علم ،این نیاز ضروری مجموعه ها ی پیشرو را بر آورده سازیم.

واحد تعمیر ماشین‌های اداری مرکز تعمیرات اریسا آمادگی تعمیر و پشتیبانی کلیه ماشین‌های اداری در شرکت‌ها و سازمان‌ها را داراست مرکز تعمیرات اریسا با حضور کارشناسان متخصص و مجرب و مدیران بادرایت در واحدهای مختلف تعمیراتی خود توانسته است بخش عمده‌ای از سهم بازار ماشین‌های اداری را در حوزه تعمیرات و پشتیبانی به خود اختصاص دهد. شایان ذکر است به دلیل افزایش قیمت دلار و همچنین شرایط تحریم بسیاری از بانک‌ها و موسسات مالی اعتباری شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی نیازمند حمایت‌های واحد تعمیر ماشین‌های اداری مرکز تعمیرات اریسا هستند. برخی از توانمندی های مرکز تعمیرات اریسا در این حوزه عبارتند از:

  • تعمیرات تخصصی انواع پرینترهای لیزری، جوهر­افشان و سوزنی
  • تعمیر و سرویس دوره ای دستگاه های کپی حساس رنگی و تک رنگ و سرعت بالا
  • تعمیرات حرفه ای پلاتر، ریسو گراف، فکس، اسکنر، پولشمار، کاغذخردکن و ویدئو پروژکتور
  • تعمیرات انواع مانیتور ،LCD ، LED  و پروجکشن

از جمله مزیت‌های واحد تعمیر ماشین های اداری در مرکز تعمیرات اریسا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حضور کارشناسان فنی و با تجربه که بسیاری از این کارشناسان خود مدیران باسابقه و فنی در حوزه بازرگانی ، تولید ، پشتیبانی و تعمیرماشین های اداری هستند.
  • وجود انبار قطعات بسیار معظم جهت پشتیبانی تجهیزات
  • از آنجا که مرکز تعمیرات اریسا بزرگترین مرکز تخصصی تعمیراتی در خصوص تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و تجهیزات شبکه و کامپیوتر در کشور است از این رو کارشناسان واحد تعمیرماشین های اداری این مرکز با کاربرد این منابع در بخش‌های دیگر آشنایی کامل دارند.
  • حضور دفاتر نمایندگی در تمامی استان‌ها و شهرهای بزرگ موجب شده تا پشتیبانی بصورت 24*7 کاری سهل و آسان برای این واحد در سراسر کشور باشد.
  • ارائه قیمت رقابتی برای تعمیرات انواع ماشین های اداری

شماره همراه 09128443219  بصورت 24*7 پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.