1. تعمیر انواع کارت‌های مخابراتی
  2. تعمیر انواع تجهیزات رادیو
  3. تعمیر انواع RRU
  4. تعمیر انواع بردهای مخابراتی
  5. تعمیر انواع آنتن
  6. تعمیر انواع سوئیچ های مخابراتی
  7. تعمیر انواع گوشی موبایل

مرکز تعمیرات اریسا با رویکرد مدیریت حفظ دارایی‌های الکترونیکی در کشور فعالیت خود را آغاز نمود، از آنجا که صنعت مخابرات یکی از قدیمی‌ترین صنایع کشور و از اساسی‌ترین زیرساخت‌های لازم جهت توسعه کشور می‌باشد، مرکز تعمیرات اریسا واحد تعمیرات تجهیزات مخابراتی خود را جهت ارائه خدمت به شرکت‌های مخابرات ثابت و اپراتورهای تلفن همراه مانند همراه اول، ایرانسل، رایتل و شرکت‌های وابسته به این حوزه نند اف­سی‌پی‌ها راه اندازی نموده و در این راستا مرکز تعمیرات اریسا با استفاده از متخصصین مجرب، تجهیزات مختلف این صنعت را پشتیبانی، تعمیر و به روز رسانی می‌نماید. از آنجا که مرکز تعمیرات اریسا دارای واحد مجزایی در خصوص تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ می‌باشد این مرکز قادر است کلیه ups‌ها و رکتیفایرها و شارژرهای حوزه پاور را برای مراکز مخابراتی و اپراتورها تعمیر و پشتیبانی نماید. 

همچنین به واسطه وجود کارخانه تولید باتری سیلد-اسید در گروه شرکت‌های اریسا تامین باتری‌های مورد نیاز صنعت مخابرات اعم از مخابرات استانی و اپراتورها به آسانی امکان‌پذیر می‌باشد. تعمیر انواع کارت‌های مخابراتی که در مراکز مخابراتی کاربرد فراوان دارند از جمله فعالیت‌های مرکز تعمیرات اریساست، در این راستا تمامی برندهای خارجی مانند زیمنس و اریکسون در دستور کار قرار  گرفته‌اند. در در این خصوص تعمیرات انواع کارت‌های مخابراتی که توسط مرکز تعمیرات اریسا تعمیر و در شبکه مورد استفاده قرار گرفته است گواه این مطلب است.

تعمیر انواع رادیو با برندهای هواوی، اریکسون، زیمنس و nec از مدل‌های مختلف این برندها از جمله فعالیت‌های مرکز تعمیرات اریساست به گونه‌ای که انواع مدل‌های رادیو را که در شبکه‌های مخابراتی مورد استفاده قرار می‌گیرند تعمیر، پشتیبانی، نصب و راه‌اندازی نموده و در اختیار فعالان صنعت مخابرات قرار می‌دهد و تعمیر و پشتیبانی انواع rru با برندهای اریکسون و نوکیا و هواوی در فرکانس‌های مختلف کاری از جمله فعالیت‌های مرکز تعمیرات اریسا می باشد. شایان ذکر است واحد تعمیرات تجهیزات مخابراتی مرکز تعمیرات اریسا در حال حاضر با تمامی اپراتورها همکاری نموده و به صورت ۲۴ در ۷ در خدمت کارفرمایان محترم می‌باشد.

از جمله فعالیت‌های مرکز تعمیرات اریسا در خصوص پشتیبانی و تعمیر تجهیزات می‌توان به تعمیر انواع آنتن در شبکه مخابراتی اشاره نمود، آنتن‌هایی با کاربردهای دایرکشنال و تریپل باند با با برندهای هواوی، کاترین و پاور ویو و … از جمله فعالیت‌های مرکز تعمیرات اریسا می‌باشند. در این راستا مرکز تعمیرات اریسا در حوزه تعمیرات تجهیزات مخابرات نظامی نیز با مجموعه‌های مختلف نظامی همکاری می نماید.

یکی از تخصص‌های اصلی مرکز تعمیرات اریسا در واحد تعمیر تجهیزات مخابراتی تعمیر انواع برد‌های مخابراتی در بخش‌های مختلف صنعت مخابرات اعم از ثابت و سیار می‌باشد. به عنوان مثال BBU، برد آر تی ان، برد بیس باند، آیدیو کوپلر و … با برندهای اریکسون، زد تی ای، هواوی و nec حتی تولید کننده‌های داخلی مانند پرسو و نیان از جمله فعالیت‌های مرکز تعمیرات اریسا می­باشد.

شایان ذکر است یکی از تخصصی‌ترین فعالیت‌های مرکز تعمیر اریسا، تعمیر انواع رکتیفایرها و شارژرهای مخابراتی است.

یکی از مهمترین مزیت‌های مرکز تعمیرات اریسا در واحد تعمیر تجهیزات مخابراتی این مرکز حضور افراد با تجربه در صنعت مخابرات به عنوان مدیران ارشد و مشاوران ارشد این واحد می‌باشد. حضور این عزیزان در مرکز تعمیرات اریسا موجب آرامش خیال و اطمینان قلبی از عملکرد صحیح این واحد می‌باشد.

از جمله مزیت‌های واحد تعمیر تجهیزات مخابراتی مرکز تعمیرات اریسا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حضور کارشناسان فنی و با تجربه که بسیاری از این کارشناسان خود طراحان تجهیزات مخابراتی در کشور هستند.
  • وجود انبار قطعات بسیار معظم جهت پشتیبانی تجهیزات
  • از آنجا که مرکز تعمیرات اریسا بزرگترین مرکز تخصصی تعمیراتی در خصوص تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و تجهیزات شبکه و کامپیوتر در کشور است از این رو کارشناسان واحد تعمیرات تجهیزات مخابراتی این مرکز با کاربرد این منابع در بخش‌های دیگر آشنایی کامل داشته و از حساسیت این تجهیزات برای کارفرمایان محترم مطلع هستند.
  • حضور دفاتر نمایندگی در تمامی استان‌ها و شهرهای بزرگ موجب شده تا پشتیبانی بصورت 24*7 کاری سهل و آسان برای این واحد در سراسر کشور باشد.
  • ارائه قیمت رقابتی برای تعمیرات انواع تجهیزات مخابراتی

شماره همراه 09128443219  بصورت 24*7 پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.