مرکز تعمیرات اریسا با رویکرد مدیریت حفظ دارایی‌های الکترونیکی در کشور فعالیت خود را آغاز نموده و در تمامی حوزه‌های برق، الکترونیک، مخابرات و کامپیوتر و در تمامی صنایع  و به صورت تخصصی با به کارگیری نیروهای مجرب و کارآزموده، خدمات به روز خود را جهت آرامش خیال مشتریان محترم ارائه می‌نماید. 

گسترش روز افزون دیتاسنترها و شبکه‌ های مخابراتی و صنایع نظامی و همچنین صنعت بورس، بانک و بیمه علی الخصوص مباحث پرداخت الکترونیک در بانک‌ها موجب شده است مرکز تعمیرات اریسا واحد مجزایی را جهت پشتیبانی و تعمیر تجهیزات دیتاسنترها و سرور روم‌ها جهت ایجاد آرامش خیال برای مشتریان خود راه‌اندازی نماید. از این­رو با حضور متخصصین مجرب، اساتید برجسته در حوزه سخت‌افزار و کارشناسان با تجربه و کارآزموده، واحد تعمیرات تجهیزات شبکه و آی­تی راه اندازی شده است.

  1. تعمیر انواع سرور hp
  2. تعمیر انواع سوئیچ
  3. تعمیر انواع روتر
  4. تعمیر انواع مودم
  5. تعمیر لپ تاپ و تبلت

از جمله مزیت‌های بخش تعمیر تجهیزات شبکه و IT در مرکز تعمیرات اریسا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حضور کارشناسان فنی و با تجربه که بسیاری از این کارشناسان خود طراحان دیتاسنترها و شبکه­های کامپیوتری هستند.
  • وجود انبار قطعات بسیار معظم جهت پشتیبانی تجهیزات
  • از آنجا که مرکز تعمیرات اریسا بزرگترین مرکز تخصصی تعمیراتی در خصوص تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و تجهیزات شبکه و کامپیوتر در کشور است از این رو کارشناسان واحد تعمیرات تجهیزات شبکه و IT این مرکز با کاربرد این منابع در بخش‌های دیگر و حساسیت این تجهیزات برای سازمان مشتری آشنایی کامل دارند.
  • حضور دفاتر نمایندگی در تمامی استان‌ها و شهرهای بزرگ موجب شده تا پشتیبانی بصورت 24*7 کاری سهل و آسان برای این واحد در سراسر کشور باشد.
  • ارائه قیمت رقابتی برای تعمیرات تجهیزات شبکه

شماره همراه 09128443219  بصورت 24*7 پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.