1. تعمیر انواع PLC
  2. تعمیر انواع درایو
  3. تعمیر انواع راه اندازهای موتور
  4. تعمیر انواع سیستم های سروو درایو
  5. تعمیر انواع نمایشگرهای صنعتی HMI
  6. تعمیر انواع اکچویتور
  7. تعمیر انواع کنترلرهای دما و فشار و پانل میترهای صنعتی
  8. تعمیر تخصصی انواع سنسورها، ترانسمیترها و تجهیزات قدیمی کارخانجات
  9. تعمیر جک هیدرولیکی و پنوماتیکی
  10. تعمیر میز CNC
  11. تعمیر بال اسکرو

مرکز تعمیرات اریسا با رویکرد مدیریت حفظ دارایی‌های الکترونیکی در کشور فعالیت خود را آغاز نمود، از طرفی با گسترش روز افزون استفاده از تجهیزات اتوماسیون و ابزار دقیق مانند پی ال سی، اچ ام ای، درایو و … در صنایع مختلف، کارخانه ها، مراکز پزشکی و مسکونی، خرابی ها و حوادث مربوط به این تجهیزات افزایش یافته است، علاوه بر این، افزایش و تغییرات لحظه ای قیمت پی ال سی، اچ ام ای و اینورتر و دیگر تجهیزات اتوماسیون و ابزار دقیق در پی نوسانات قیمت دلار در کشور ما، نیاز به تعمیر و نگهداری این تجهیزات را افزایش داده است. از این رو واحد تعمیر تجهیزات اتوماسیون و ابزار دقیق در مرکز تعمیرات اریسا جهت خدمت رسانی به فعالان صنایع مختلف فولاد، ریلی، خودرو، سیمان، تجهیزات و تاسیسات دریایی، صنعت نساجی و … راه‌اندازی شده و از کارشناسان و متخصصین این حوزه جهت تعمیر تجهیزات مربوطه کمک گرفته شود. شایان ذکر است از آنجا گروه اریسا خود تولیدکننده درایو آسانسور و درایوهای صنعتی است لذا تعمیر انواع درایو با برند های زیمنس، اشنایدر الکتریک، دلتا،دانفوسFatek ،LS ،ABB  ، Vacon ،Allen Bradley و سایر برندهای متفرقه موجود در صنعت به راحتی در مرکز تعمیرات اریسا امکان‌پذیر است.

از جمله مزیت‌های واحد تعمیر تجهیزات اتوماسیون و ابزار دقیق در مرکز تعمیرات اریسا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حضور کارشناسان فنی و با تجربه که بسیاری از این کارشناسان خود طراحان سیستم های اتوماسیون صنعتی هستند.
  • وجود انبار قطعات بسیار معظم جهت پشتیبانی تجهیزات
  • از آنجا که مرکز تعمیرات اریسا بزرگترین مرکز تخصصی تعمیراتی در خصوص تجهیزات اتوماسیون صنعتی در کشور است از این­رو کارشناسان واحد تعمیرات تجهیزات اتوماسیون و ابزار دقیق این مرکز با کاربرد این منابع در بخش‌های دیگر و حساسیت این تجهیزات برای سازمان مشتری آشنایی کامل دارند.
  • حضور دفاتر نمایندگی در تمامی استان‌ها و شهرهای بزرگ موجب شده تا پشتیبانی بصورت 24*7 کاری سهل و آسان برای این واحد در سراسر کشور باشد.
  • ارائه قیمت رقابتی برای تعمیرات انواع تجهیزات اتوماسیون و ابزار دقیق

شماره همراه 09128443219  بصورت 24*7 پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.