1. تعمیر انواع بردهای صنعت فولاد
  2. تعمیر انواع بردهای صنعت ریلی
  3. تعمیر انواع بردهای صنعت دریایی
  4. تعمیر انواع بردهای صنعت سیمان
  5. تعمیر انواع بردهای صنعت نساجی
  6. تعمیر انواع بردهای صنعت خودرو
  7. تعمیر انواع بردهای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

مرکز تعمیرات اریسا با رویکرد مدیریت حفظ دارایی‌های الکترونیکی در کشور فعالیت خود را آغاز نمود. کاربرد تجهیزات الکترونیکی در صنایع مختلف موجب شده است که بخش اعظمی از سیستم‌های کنترلی و فرمان موتورها در این صنایع توسط بردهای الکترونیکی و تجهیزات الکترونیکی مانند درایو مدیریت شود، از این رو واحد تعمیر بردهای الکترونیکی در مرکز تعمیرات اریسا جهت خدمت رسانی به فعالان صنایع مختلف فولاد، ریلی، خودرو، سیمان، تجهیزات و تاسیسات دریایی، صنعت نساجی و … راه‌اندازی شده و از کارشناسان و متخصصین این حوزه جهت تعمیر بردهای مربوطه کمک گرفته شود. در این راستا و در صنایع مختلف بردهای پاور و بردهای کنترلی و تجهیزات ابزار دقیق و مدارات فرمان همه و همه در مرکز تعمیرات اریسا پشتیبانی، تعمیر و به روز رسانی می‌شوند. شایان ذکر است از آنجا گروه اریسا خود تولیدکننده درایو آسانسور و درایوهای صنعتی است لذا تعمیر انواع درایو با برنده دانفوس و ABB و سایر برندهای دیگر به راحتی در مرکز تعمیرات اریسا امکان‌پذیر است، همچنین به دلیل وجود کارگاه احیای باتری نیکل کادمیوم در گروه شرکت‌های اریسا، برای صنایع مختلف امکان احیای این باتری‌ها نیز در واحد تعمیر بردهای الکترونیکی مرکز تعمیرات اریسا وجود دارد.

از جمله مزیت‌های واحد تعمیربرد های الکترونیکی در مرکز تعمیرات اریسا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حضور کارشناسان فنی و با تجربه که بسیاری از این کارشناسان خود طراحان بردهای الکترونیکی هستند.
  • وجود انبار قطعات بسیار معظم جهت پشتیبانی تجهیزات
  • از آنجا که مرکز تعمیرات اریسا بزرگترین مرکز تخصصی تعمیراتی در خصوص تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و تجهیزات شبکه و کامپیوتر در کشور است از این­رو کارشناسان واحد تعمیرات بردهای الکترونیکی این مرکز با کاربرد این منابع در بخش‌های دیگر و حساسیت این تجهیزات برای سازمان مشتری آشنایی کامل دارند.
  • حضور دفاتر نمایندگی در تمامی استان‌ها و شهرهای بزرگ موجب شده تا پشتیبانی بصورت 24*7 کاری سهل و آسان برای این واحد در سراسر کشور باشد.
  • ارائه قیمت رقابتی برای تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی

شماره همراه 09128443219  بصورت 24*7 پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.