مدیریت حفظ دارایی‌های الکترونیکی اساس تشکیل مرکز تعمیرات اریسا می­ باشد، ازآنجا که طیف وسیعی از شارژرهای صنعتی و نیمه­ صنعتی معمولا در نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها، سکوهای نفتی و صنایع مختلف کاربرد دارند مرکز تعمیرات اریسا، تعمیر این تجهیزات را در دستور کار واحد تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ خود قرار داده است. در تجهیزات الکترونیکی مانند: تجهیزات اتاق عمل، تجهیزات احیا و حتی در تجهیزات آرایشی و بهداشتی از شارژرها با توان پایین استفاده می‌شود. 

شرکت‌های تولیدکننده‌ شارژرهای صنعتی در کشور با تامین بردهای الکترونیکی آن از کشور چین و مونتاژ این تجهیزات در مجموعه کارخانه‌جات خود اقدام به تولید شارژرهای صنعتی می‌نمایند. مانند بقیه منابع تغذیه سوئیچینگ، کیفیت شارژرهای صنعتی بسته به نوع و کیفیت قطعات استفاده شده در تولید بردهای صنعتی دارند.

مرکز تعمیرات اریسا بعنوان یکی از پیشرفته‌ترین مراکز تعمیرات منابع تغذیه سوئیچینگ در حال حاضر تعمیر شارژرهای صنعتی را در دستور کار خود قرار داده است.

از جمله مزیت‌های واحد تعمیر شارژر در مرکز تعمیرات اریسا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حضور کارشناسان فنی و با تجربه که بسیاری از این کارشناسان خود طراحان انواع شارژر هستند.
  • وجود انبار قطعات بسیار معظم جهت پشتیبانی تجهیزات
  • از آنجا که مرکز تعمیرات اریسا بزرگترین مرکز تخصصی تعمیراتی در خصوص تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و تجهیزات شبکه و کامپیوتر در کشور است از این رو کارشناسان واحد تعمیرات شارژر این مرکز با کاربرد آنها در بخش‌های دیگر آشنایی کامل دارند.
  • حضور دفاتر نمایندگی در تمامی استان‌ها و شهرهای بزرگ موجب شده تا پشتیبانی بصورت 24*7 کاری سهل و آسان برای این واحد در سراسر کشور باشد.
  • ارائه قیمت رقابتی برای تعمیر شارژر در توان­های مختلف

شماره همراه 09128443219  بصورت 24*7 پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.