مرکز تعمیرات اریسا با رویکرد مدیریت حفظ دارایی‌های الکترونیکی در کشور فعالیت خود را آغاز نموده و همانطور که می ­دانید رکتیفایر یکی از اساسی‌ترین تجهیزات صنعتی و پرکاربرد حوزه‌ی مهندسی برق می‌باشد. در صنعت مخابرات رکتیفایرهای مخابراتی کاربرد فراوانی در تامین توان تجهیزات ترانسمیشن دارند. تقریبا تمام رکتیفایرهای مصرفی در کشور ما از توپولوژی یکسانی استفاده می‌نمایند. یک رکتیفایر مخابراتی و یا یک‌سوکننده سوئیچ­مد از توپولوژی سوئیچینگ استفاده می‌نمایند.

کیفیت یک رکتیفایر بستگی به قطعات استفاده شده در آن دارد. معمولا تمام رکتیفایرهای مورد استفاده در صنعت مخابرات تولید کشور چین با برند ZTE  ویا هواوی HUAWEI هستند.. مرکز تعمیرات اریسا تاکنون توانسته است برندهای مختلف این رکتیفایرها را تعمیر نموده و موجبات رضایتمندی کارفرمایان را فراهم آورد. در مرکز تعمیرات اریسا، تعمیر رکتیفایر و تعمیر یکسوکننده و یا یکسوکننده سوئیچ مد در دستور کار کارشناسان فنی مرکز قرار دارد. تاکنون تعداد زیادی از مراکز مخابراتی این تجهیزات را جهت تعمیر به مرکز تعمیرات اریسا ارائه نموده و پس از تعمیر از آنها بهره‌برداری کرده­اند.

از جمله مزیت‌های واحد تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ در مرکز تعمیرات اریسا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حضور کارشناسان فنی و با تجربه که بسیاری از این کارشناسان خود طراحان منابع تغذیه سوئیچینگ هستند.
  • وجود انبار قطعات بسیار معظم جهت پشتیبانی تجهیزات
  • از آنجا که مرکز تعمیرات اریسا بزرگترین مرکز تخصصی تعمیراتی در خصوص تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و تجهیزات شبکه و کامپیوتر در کشور است از این رو کارشناسان واحد تعمیرات منابع تغذیه سوئیچینگ این مرکز با کاربرد این منابع در بخش‌های دیگر آشنایی کامل دارند.
  • حضور دفاتر نمایندگی در تمامی استان‌ها و شهرهای بزرگ موجب شده تا پشتیبانی بصورت 24*7 کاری سهل و آسان برای این واحد در سراسر کشور باشد.
  • ارائه قیمت رقابتی برای تعمیرات رکتیفایر

شماره همراه 09128443219  بصورت 24*7 پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.