مدیریت حفظ دارایی‌های الکترونیکی اساس تشکیل مرکز تعمیرات اریسا می­ باشد، روتر یکی از مهمترین بخش‌های شبکه کامپیوتری است که وظیفه اتصال اینترنت را بر عهده دارد، لذا واحد تعمیر تجهیزات شبکه و آی تی در مرکز تعمیرات اریسا تعمیر روتر را در دستور کار خود قرار داده است.

روترها به دلیل کاربرد مهمی که دارند، مدت زمان زیادی کار می‌کنند و در صورت استفاده مداوم و طولانی مدت ممکن است دچار مشکل شوند. روتر یکی از اجزا شبکه است که هزینه قابل توجهی صرف آن می‌شود. شرکت اریسا برای جلوگیری از تحمیل هزینه شما اقدام به تعمیر انواع روتر نموده است. گاهی تعمیر روتر توجیح مالی ندارد و بهتر است یک دستگاه روتر جدید تهیه شود. ولی تعمیر روترهای میکروتیک توجیح منطقی دارد، زیرا روترهای میکروتیک نسبتا گران هستند. این شرکت تعمیر انواع روتر با برندهای میکروتیک، یوبیکویتی و دی لینک را انجام می­دهد.

برخی از مشکلاتی که برای انواع روترها به وجود می آید عبارتند از: عدم سیگنال دهی، عدم اتصال به اینترنت، مشکل ریستارت شدن و مواردی از این قبیل.

مشکلات سخت افزاری که اغلب با نوسانات برق برای روترها به وجود می­آید به راحتی و با تعویض برخی از المانها انجام می گیرد. به جز برخی از مشکلات نرم افزاری که برای روتر به وجود می آید، اغلب مشکلات سخت افزاری، مربوط به برخی از خازن های داخلی روتر می باشد که بر روی برد اصلی قرار گرفته است و به راحتی و توسط هویه مخصوص تعویض خواهد شد.

ما در مرکز تعمیرات اریسا، تعمیر انواع روتر و رفع مشکلاتی شامل عیب یابی مشکلات اتصال، خطاهای پیکربندی، به روز رسانی سیستم عامل، نقص سخت افزار و موارد دیگر را انجام می دهیم.

موارد زیر بخش کوچکی از خدماتی هستند که توسط واحد تعمیر تجهیزات شبکه و آی تی در زمینه تعمیرات روتر ارائه می‌شود:

  • تشخیص و رفع مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انواع روتر
  • به‌روزرسانی نرم‌افزار و firmware روتر به آخرین نسخه
  • آموزش به کاربران برای مدیریت و نگهداری اصولی روتر

از جمله مزیت‌های واحد تعمیر تجهیزات شبکه و IT در مرکز تعمیرات اریسا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حضور کارشناسان فنی و با تجربه که بسیاری از این کارشناسان خود طراحان دیتا سنترها و شبکه های کامپیوتری هستند.
  • وجود انبار قطعات بسیار معظم جهت پشتیبانی تجهیزات
  • از آنجا که مرکز تعمیرات اریسا بزرگترین مرکز تخصصی تعمیراتی در خصوص تجهیزات الکترونیکی مخابراتی و تجهیزات شبکه و کامپیوتر در کشور است از این رو کارشناسان واحد تعمیرات تجهیزات شبکه و IT این مرکز با کاربرد این منابع در بخش‌های دیگر و حساسیت این تجهیزات برای سازمان مشتری آشنایی کامل دارند.
  • حضور دفاتر نمایندگی در تمامی استان‌ها و شهرهای بزرگ موجب شده تا پشتیبانی بصورت 24*7 کاری سهل و آسان برای این واحد در سراسر کشور باشد.
  • ارائه قیمت رقابتی برای تعمیرات انواع روتر

شماره همراه 09128443219  بصورت 24*7 پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.