مدیریت حفظ دارایی‌های الکترونیکی اساس تشکیل مرکز تعمیرات اریسا می ­باشد، ازآنجا که اینورترها یکی از پرکاربردترین تجهیزات الکترونیکی در صنایع مختلف ریلی، نفت و گاز و پتروشیمی، تامین انرژی  و … هستند، مرکز تعمیرات اریسا تعمیر انواع اینورتر را در توان­ های مختلف و با برندهای گوناگون در دستور کار خود قرار داده است. کیفیت تولیدی یک اینورتر به قطعات و توپولوژی طراحی و ساخت اینورتر بستگی دارد. 

تولیدکنندگان اینورتر در کشور ما معمولا با وارد نمودن بردهای الکترونیکی اینورترها از چین، این دستگاه‌ها را در کشور تولید می‌نمایند. اینورترهای خورشیدی بصورت کامل و پک‌های تولید شده در کشور چین، وارد کشور شده و در توان‌های 1 کیلو وات، 3 کیلو وات، 5 کیلو وات، 10 کیلو وات، 20 کیلو وات به بالا عرضه می‌شود.

از جمله مزیت‌های واحد تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ در مرکز تعمیرات اریسا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حضور کارشناسان فنی و با تجربه که بسیاری از این کارشناسان خود طراحان انواع اینورتر هستند.
  • وجود انبار قطعات بسیار معظم جهت پشتیبانی تجهیزات
  • از آنجا که مرکز تعمیرات اریسا بزرگترین مرکز تخصصی تعمیراتی در خصوص تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و تجهیزات شبکه و کامپیوتر در کشور است از این رو کارشناسان واحد تعمیرات اینورتر این مرکز با کاربرد آنها در بخش‌های دیگر آشنایی کامل دارند.
  • ۴ – حضور دفاتر نمایندگی در تمامی استان‌ها و شهرهای بزرگ موجب شده تا پشتیبانی بصورت 24*7 کاری سهل و آسان برای این واحد در سراسر کشور باشد.
  • 5- ارائه قیمت رقابتی برای تعمیر اینورتر در توان های مختلف

شماره همراه 09128443219  بصورت 24*7 پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.