مدیریت حفظ دارایی‌های الکترونیکی اساس تشکیل مرکز تعمیرات اریسا می­ باشد، از این رو تعمیر انواع استابلایزر در واحد تعمیر منابع تغذیه سوئیچینگ مرکز تعمیرات اریسا یکی از بخش‌های اساسی این مرکز می‌باشد. به دلیل استفاده روزافزون استابلایزر در بخش‌های صنعتی، تجاری و خانگی در کشور و همچنین افزایش قیمت دلار و در نتیجه کالاهای صنعتی، تعمیر استابلایزرها در رنج‌های مختلف بسیار مقرون به صرفه شده است. 

تعمیر استابلایزرهای سروموتوری و یا سوئیچینگ و تعمیر استابلایزرهای برندهای داخلی مانند فاراتل و دیگر برندهای داخلی و یا برندهای چینی و ترکیه‌ای در مرکز تعمیرات اریسا در حال انجام است. استابلایزرهای مورد استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان‌های بسیاری نیز جهت تعمیرات  به این واحد ارسال شده‌اند.

   از جمله مزیت‌های واحد تعمیر استابلایزر در مرکز تعمیرات اریسا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حضور کارشناسان فنی و با تجربه که بسیاری از این کارشناسان خود طراحان منابع تغذیه سوئیچینگ هستند.
  • وجود انبار قطعات بسیار معظم جهت پشتیبانی تجهیزات
  • از آنجا که مرکز تعمیرات اریسا بزرگترین مرکز تخصصی تعمیراتی در خصوص تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و تجهیزات شبکه و کامپیوتر در کشور است از این رو کارشناسان واحد تعمیرات استابلایزر این مرکز با کاربرد آنها در بخش‌های دیگر آشنایی کامل دارند.
  • حضور دفاتر نمایندگی در تمامی استان‌ها و شهرهای بزرگ موجب شده تا پشتیبانی بصورت 24*7 کاری سهل و آسان برای این واحد در سراسر کشور باشد.
  • ارائه قیمت رقابتی برای تعمیر استابلایزر در توان ­های مختلف

شماره همراه 09128443219  بصورت 24*7 پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود.